czwartek, 20 listopada 2014

Dziesięć za mną, co dalej?

Kochani moi!
Dziesiąty rozdział już za mną. Niestety nie wiem ile jeszcze przede mną :) Nie mam tego zaplanowanego, ponieważ treść jest zbyt ruchoma, gdy ją notuję. Planuję jedno, wychodzi drugie.
Wiem, że chcielibyście zapewne wiedzieć coś więcej...
Dla mnie osobiście "Spotkanie" jest lżejszym tekstem, próbą napisania czegoś innego. O czym będzie? O zmiennych, co wiem, że niekoniecznie musi wam się podobać. Dlaczego taka tematyka? Chodziła za mną bardzo długo. Można wręcz rzec, że od połowy "Młodego", jednakże nie miałam konkretnego pomysłu na cały tekst, może pojedyncze fragmenty. Dokładny pomysł pojawił się w trakcie pisania "Amnezji", jednakże... Przyznaję, że nie potrafię pisać kilku tekstów na raz, dlatego został odłożony w czasie.
Już nie raz wspominałam wam, że dla mnie pisanie jest próbą i zabawą, ale i obowiązkiem :) Bo wiem, że czekacie i czytacie moje teksty, niektórzy z was je komentują. Dlatego zawsze staram się rozplanować publikacje, uwzględniając inne moje obowiązki i czas na pisanie. Właśnie z tego powodu, muszę was prosić o cierpliwość.
Na dodatek tekst nie jest na razie poprawiany. Sama wiem jakie głupie błędy w niektórych wątkach na początku popełniłam i dopiero muszę zająć się ich poprawą - zamiast to robić piszę dalej kolejne rozdziały pod całą koncepcję. Na poprawki będzie jeszcze czas :)
Może na pocieszenie (a moje nieszczęście :P) powiem, że gdzieś z tyłu głowy mam pomysł na kolejne opowiadanie, ale czy dojdzie to do skutku - jeszcze nie wiem :P
Do napisania :)
Odezwę się, tak jak obiecałam po napisaniu piętnastego rozdziału :)
Pozdrawiam was serdecznie
Lady M

12 komentarzy:

  1. Nie śpiesz się z pisaniem, by nie zgubić weny, my poczekamy ile będzie trzeba :) A gdybyś potrzebowała pomocy z błędami, to daj mi znać.
    Zmienni.... czyżby nasza Lu maczała w tym palce? :P Nie lubię fantastyki chyba że dotyczy M&M, więc obiecuje być wierną czytelniczką, zresztą chyba wiesz że masz we mnie oddaną fankę twojego talentu.
    Trzymaj się ciepło. Dużo weny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaręczam, że nie maczałam w tym palców. Każdy może pisać o zmiennych, czy na jakiś inny temat, jeśli tylko ma na to ochotę. :) Mnie można powiedzieć, że pomysł wzięłam od powiedzmy Amber Kell. Ale tak to już jest.
      Trzymam kciuki za nowe dzieło Lady Makbet, które na pewno będzie znakomite.

      Usuń
    2. Piszę tak jak wychodzi. Nie spieszę się. Nadal mam tą samą betę, ale dziękuję :)
      Lu nie maczała w tym palców. No chyba,że chodzi o motywowanie mnie w pisaniu dalszych rozdziałów :P }
      Pozdrawiam was serdecznie i życzę szczęśliwego nowego roku
      LM

      Usuń
  2. Fantasta no to to ja uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się! Do napisania i szczęśliwego nowego roku:)

      Usuń
  3. Jak zwykle, co jakiś czas wpadam na "Amnezję" i taka miła niespodzianka! ^^ Już nie mogę się doczekać, a klimaty zmiennych mi baaardzo pasują :) Jesteś już w moich zakładkach, więc życzę weny! Teraz moje dziwaczne komentarze znajdą jakieś ujście ;p Do jak najszybszego spotkania! Trzymaj się ciepło i nie choruj, bo ten listopad to jakaś masakra >.<
    Dark Night

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dark Night;)
      Cieszę się, że nie możesz się doczekać :) Jeszcze trochę. Powoli. Aktualnie piszę 15 rozdział. Muszę rozpisać co jeszcze muszę napisać i może szybciej pójdzie :)
      Do napisania
      LM
      Szczęśliwego Nowego Roku:)

      Usuń
  4. Witam,
    zapowiada się na bardzo ciekawe opowiadanie, zastanawia mnie jak je poprowadzisz i co dokładnie będzie się tam działo ;]
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Basiu!
      Jeszcze trochę musisz poczekać. Tekst nadal się pisze. Zobaczymy co i jak z niego wyjdzie :)
      Pozdrawiam ciepło.
      LM
      Szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń
  5. W takim razie czekam. Wszystkie twoje teksty były jak dotąd fantastyczne i wciągające, a regularne wstawianie notek jest jak najbardziej plusem. Ostatnio polubiłam historie o zmiennych (dzięki Luanie), więc już nie mogę się doczekać.
    Pozdrawiam,
    Astra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że jesteś gotowa czekać :) Nie wiem czy kolejny ci się spodoba, ale to się jeszcze okaże :) Cieszę się, że ostatnio polubiłaś historie o zmiennych. Piszę, piszę. Staram się. Chociaż nie zawsze mi się to udaje.
      Pozdrawiam
      LM

      Usuń
  6. Jeju, tak się cieszę, że znowu będziesz pisać <3 Nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału, twoje opowiadania są świetne, bo takie... dojrzałe :D My tez powoli, powoli stajemy na nogi, więc wpadnij jak będziesz miała czas :D

    OdpowiedzUsuń