czwartek, 13 listopada 2014

Początek - informacja

Witam was Kochani! 
Chyba czas zdradzić tytuł bloga, chociaż sami pewnie już się zorientowaliście :) Nowy tekst będzie nosił tytuł "Spotkanie". O czym będzie? Na pewno o dwóch mężczyznach :D. 

Do tej pory napisałam nie całe dziewięć rozdziałów, ponieważ wiele rzeczy w moim życiu się pozmieniało i nie mam aż tyle czasu co wcześniej na pisanie. Dobrą rzeczą jest to, że mam pomysły na dalszy tekst, więc jeszcze musicie poczekać. Nadal chcę publikować teksty regularnie, dlatego ta zwłoka z mojej strony :) 
Dam wam znać jak skończę dziesiąty, a potem piętnasty rozdział :) Uważam, że tak będzie sprawiedliwie i że nie będziecie mi mieli tego za złe :)
Pozdrawiam was serdecznie :)
Lady M

8 komentarzy:

  1. Jak się cieszę, że wracasz :)
    JUPI :)
    Kocham twoje opowiadania:)
    Dużo weny :)
    Pozdrawiam :)
    P.S. Czy napiszesz jakiś wstępik o czym będzie to opowiadanie? Niby tytuł coś sugeruje, ale...
    :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi strasznie :) Może jeszcze nie do końca wracam, ale za jakiś czas... Jak najbardziej :) Tylko muszę popisać :) Wena się przyda. Powiedzmy, że sama na 100% nie wiem o czym jest ten tekst, bo go pisze, a pomysły co jakiś czas się zmieniają :D Może za jakiś czas dodam jakiś wstęp, ale nie gwarantuje, bo "Spotkanie" rozpoczęłam od rozdziału 1 :) Więc też jest to pewnego rodzaju utrudnienie.
      Pozdrawiam
      LM

      Usuń
  2. Zgadzam sie z osoba powyzej! :)
    Zycze weny.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaaa, nowe opowiadanie! Zawsze niesamowicie imponują mi tacy pracowici autorzy, jak ty :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, że tutaj. Tak, za niedługo nowe opowiadanie. Nie wiem czy mam czym imponować, ale dziękuję :)
      Pozdrawiam
      LM

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Etta824 a
      Nie wiem czemu usunęłaś swój komentarz :) Na razie niestety nic nie dodam, tym bardziej, że nie mam prologu :) Tekst zaczyna sie od rozdziału 1, więc musicie jeszcze trochę poczekać :) Staram się pisać :) Nie zawsze mi to wychodzi.
      Pozdrawiam
      LM

      Usuń