wtorek, 29 listopada 2016

Powrót?

Witajcie :)
Przede wszystkim muszę Was przeprosić za tak długą nieobecność. Była podyktowana wieloma czynnikami, w tym jednym najważniejszym - nie pisałam. Nie potrafiłam wymyślić żadnego tekstu, ba, nawet pomysłu nie miałam na nowy tekst. Nie jest to też powrót taki jakbym chciała.
Na jakiś czas zniknęłam z Internetu, dlatego, że nie byłam w stanie patrzeć na tekst pisany, miałam awersję do czytania czy to blogów, książek czy wszelkich innych materiałów drukowanych. Robiłam tylko to co musiałam.
Powrót do pisania był dla mnie ciężki. Nadal nie mam całego tekstu, nie mam nawet konkretnego początku, to ledwie 4 rozdziały.

Dzisiaj jednak stało się dla mnie coś nie miłego.
Wszystko zaczęło się od Luany, która napisała mi, że splagiatowano jej tekst. Dziewczyna na Wattpadzie skopiowała "Ibarę", "Jeden krok do miłości" oraz "Jedną łzę". Zmieniła tylko imiona i to nie wszystkie.
Tutaj macie plagiat:
https://www.wattpad.com/248883504-jeden-pok%C3%B3j-jedno-%C5%82%C3%B3%C5%BCko-rozdzia%C5%82-dwudziesty/page/2
A tu właściwy rozdział:
http://opowiadania-luana-slash.blogspot.com/2012/09/rozdzia-14-ostatni-kochaj-sie-ze-mna.html

Jak to zwykle w takich sytuacjach bywa, ja z czystej ciekawości wrzuciłam kawałki swoich tekstów w wyszukiwarkę i co znalazłam? Inna dziewczyna na wattpadzie splagiatowała cały mój tekst.
Link do plagiatu:
https://www.wattpad.com/287544720-m%C5%82ody-1
A to mój blog właściwy
http://mlody-lady-makbet.blogspot.com/2013/02/rozdzia-1.html

To od was będzie zależeć w tym momencie czy chcecie poczekać aż będę miała chociaż połowę tekstu, czy też wolelibyście go od razu z tym, że na początku rozdziały mogą pojawiać się co dwa tygodnie.
Do usłyszenia :)

14 komentarzy:

  1. Czekam na kolejny tekst, fakt trochę długo ale liczę na równie coś niesamowitego jak do tej pory.
    Te okropne oszustki i plagiatorki powinny zostać ukarane. Tak potraktować Waszą ciężką pracę i ją sobie przywłaszczyć to jest skandal!
    Mam nadzieję, że administrator stosownie zareaguje.
    Pozdrawiam i życzę weny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że czekasz na mój tekst. Niestety czasem tak się zdarza, że nie jest w stanie się pisać.
      Administrator już usunął zarówno profil jak i teksty. Chociaż tyle z tej całej sytuacji.
      Pozdrawiam serdecznie
      Lady M

      Usuń
  2. Czekam też na kolejny tekst lubię twoje opowiadania, Czytałam o kopiowaniach na kilku blogach, nie wiem co z czymś takim się robi, ale nie powinno się zostawić tego ot tak sobie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj!
      Dzięki za wsparcie. Można w takiej sytuacji zgłosić to do administracji i oni usuwają tekst lub profil danej osoby.
      Bardzo się cieszę, że lubisz moje teksty.
      Pozdrawiam serdecznie
      Lady M

      Usuń
  3. U Luany napisałam już komentarz, bardzo Wam współczuję. Takie dziecko nieogarnięte powinnyście dać jej nauczkę, mimo wszystko to kradzież, perfidna! Ja rozumiem gdyby pomysł - ale całkiem inna hitoria napisana... omg. Współczuję Wam, mam nadzieję że uda się wam walczyć o swoje. Trzymam kciuki i czekam (jak pewnie reszta) aż uda się wam odzyskać prawa autorskie.
    Pozdrawiam i mocnooo trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj.
      Niestety takie rzeczy się zdarzają. Na szczęście teksty zostały usunięte.
      Pozdrawiam serdecznie
      Lady M

      Usuń
  4. Uwielbiam Twój styl pisania i z radością przeczytam kolejne opowiadanie spod Twej klawiatury <3 co do tego kiedy to wrzucisz - jak ci wygodniej, my czytelnicy się dostosujemy (ciężko byłoby nie D: )
    Także no, oczekujemy tego dnia gdy wrzucisz prolog :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj karoo!
      Bardzo mi miło, że lubisz mój styl pisania. Poczekam jeszcze chwilkę z publikacją, żeby nie robić przerw.
      Jeszcze raz dziękuję :)
      Pozdrawiam serdecznie
      Lady M

      Usuń
  5. Hej, hej,
    jak pewnie zwróciłaś uwagę (albo nie) czytam jak na razie „spotkanie” ponownie na wordpressie, cóż ja mogę powiedzieć, chętnie chciałabym już nowe opowiadanie, ale z drugiej strony, chyba lepszym pomysłem było by, mieć więcej już rozdziałów, i je publikować na przykład co dwa tygodnie, wtedy jest więcej czasu na następne...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej.
      Twoje komentarze były dla mnie bardzo miłym zaskoczeniem. Nie zaglądałam bardzo długo na konto z tekstami. Jak to zobaczyłam, nie mogłam się, nie uśmiechnąć :) To było bardzo miłe.
      Masz rację, popiszę jeszcze trochę i dopiero wtedy będę mogła coś opublikować.
      Pozdrawiam
      Lady M

      Usuń
  6. Nie wiem jak mozna robic komus takie swinstwo. Przeciez to kradziesz! Gdyby Luana lub Ty zglosila to na policje dziewczyna ponioslaby kare. To jest tak jakby ktos po prostu przepisal ksiazke kogos innego.
    Przepraszam za brak polskich znakow.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepraszam mam pytanie kiedy mniej więcej w dodasz rozdział. Bo czekam i czekam i się doczekać nie mogę.
    Ten miesiąc, kolejny? Nie, nie że cię pośpieszam, ale ciągle wchodzę to tu, bo to tam i nic.
    Pozdrawiam, że weny
    Akira

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. Niestety nie zawsze da się pewne rzeczy przewidzieć. Tak samo jest z pisanieem. Nawet mimo chęci, nie zawsze wychodzi. A nie chciałabym dać wam czegokolwiek.
      Pozdrawiam
      Lady M

      Usuń
  8. Dopiero nadrabiam :) U Luany widziałam wpis. Nie rozumiem takich ludzi, ale to nie pierwszy raz jak widzę takie coś. Wcześniej widziałam fanfiction HP slash na wattpadzie (tłumaczenie, choć nie było podane, że to tłumaczenie tylko jako tekst własny). Niestety nie pamiętam co to było, a nie byłam u siebie, więc siostra nie mogła napisać do oszustki (nie mam tam konta).
    To oburzające, ponieważ ktoś włożył dużo pracy i czasu w napisanie, przetłumaczenie, a inna osoba po prostu bierze KOPIUJ/WKLEJ i myśli, że to jest w porządku.

    OdpowiedzUsuń