niedziela, 8 lutego 2015

Jeszcze trochę!

Hej kochani!
Wiem, że nadal dzielnie czekacie na "Spotkanie" i mam nadzieję, że się nie rozczarujecie.
Oficjalnie chciałam wam ogłosić, że...

8 marca o godzinie 00.00

pojawi się pierwszy rozdział nowego tekstu. Z tradycji stanie się zadość każdy kolejny post będzie się pojawiał w kolejne niedziele o godzinie 00.00.

Dlaczego dopiero 8 marca?
Sesja.
Jedno słowo, które spędza sen z powiek każdemu studentowi. Moja nadal trwa.
15 lutego mam ostatni egzamin. Niestety jest niezwykle ciężki i biorę poprawkę na to, że mogę go nie zaliczyć (chociaż robię wszystko by tak się nie stało).
Na dodatek "Spotkanie" wciąż czeka na ukończenie, niewiele posunęło się do przodu od stycznia ze względu na zbyt wiele czynników. W tej kwestii nie widzę problemów. Jednakże moja beta w końcu mnie zje na śniadanie jak nie poprawię wytkniętych przez nią błędów. Zebrało się tego około dziesięciu rozdziałów ;)
Tak więc najpierw egzaminy, potem pisanie i sprawdzanie tekstu i publikacja.
Muszę przyznać, że ciągnie mnie do stworzenia kolejnych rozdziałów jak cholera. Niestety jak to zwykle bywa najpierw obowiązki potem przyjemności :)
Do zobaczenia ;)

19 komentarzy:

  1. No tak a ja liczyłam na 1 marca, ale sesja rzecz święta trzymam kciuki by nie było drugiego terminu. SLB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Safira uwierz mi. Też chciałam opublikować rozdział 1 - 1 marca. Niestety rozpiska sesji poprawkowej zweryfikowała moje plany... Z góry nie dziękuję za trzymanie kciuków :D Wiadomo, że nigdy w tej kwestii się nie dziękuje :D
      Pozdrawiam
      LM

      Usuń
  2. HURA!!!
    Już nie mogę się doczekać :)
    Jestem pewna, że zaliczysz w pierwszym terminie :)
    Dużo weny :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ;)
      Obyś się nie myliła ;) Wena się przyda ;)
      Pozdrawiam serdecznie
      LM

      Usuń
  3. Yay!
    Trzymam kciuki, na pewno uda ci się zdać :3
    Dziękujemy za nowe opowiadanie, mam przeczucie, ze także będzie świetne :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję! Wiadomo, że nigdy się nie dziękuje :P Pod tym względem jestem bardzo przesądna :D
      Oby było świetne :)
      Pozdrawiam
      LM

      Usuń
  4. Szybka jesteś, gratuluje. Trzymam kciuki za szczęśliwy koniec sesji

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam z niecierpliwością :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Rany już nie mogę się doczekać twojego opowiadania. Serio! uwielbiam twój styl i czekam z niecierpliwością !
    P.S. mam pytanie :) można się z tobą jakoś skontaktować. Przez GG bądź maila ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam,
    droga autorko to wspaniała informacja, już się nie mogę tego doczekać...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do napisania Basiu :) Bardzo mi miło, że czekasz :)

      Usuń
  8. Czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako cicha fanka Twoich opowiadań czuje się w obowiązku przekazać ci tą wiadomość. Prosiłbym aby przekazywać ją dalej na inne blogi o tematyce Yaoi, slash czy inne +18. Dbajmy o naszych kochanych autorów i znajomych http://pclab.pl/news62208.html
    Bardzo ważna zmiana w polityce Google która tylko wszystko utrudni, ale co zrobić, nic co dobre nie trwa wiecznie.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie :) Oczywiście widziałam ową wiadomość i poczyniłam odpowiednie kroki, ale jak zapewne wiesz blogspot wycofał się ze swojej decyzji ;) Najwyraźniej za dużo ludzi zaczęło im uciekać ;) A więcej informacji o tym już po północy ;)

      Usuń
  10. Haha, weszłam tu teraz - jakoś mnie tknęło, bo chciałam zaglądać później. ..i jaka miła niespodzianka ^-^ czekam z niecierpliwością! Szykuj się na dłuuuuugi komentarz XD
    Dark Night

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie nie mogę się doczekać :) Do napisania ;D

      Usuń
  11. Tak z ciekawości i lenistwa się pytam. Czy masz może gdzieś swoje inne opowiadania z spisem treści i odnośnikami do rozdziałów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam tutaj :) http://byladym.wordpress.com Znajdziesz tam spis treści i odnośniki do rozdziałów (wystarczy, że klikniesz w nazwę opowiadania, a potem w kolejne interesujące cię rozdziały ;)).

      Usuń